Meniu
Cosul meu

Termeni si conditii

Art. 1 - GENERAL

(1) Termenii şi condiţiile următoare sunt valabile pentru orice relaţie profesională cu firma S.C. Brico Online Shop S.R.L. Alţi Termeni şi alte condiţii ale clientului diferite de următoarele nu au valabilitate, numai dacă au fost stabilite în scris.

(2) Toate ofertele, indiferent de mijlocul de comunicare (prin telefon, fax, internet, e-mail,etc.) sunt obligatorii pentru S.C. Brico Online Shop S.R.L. doar când au fost confirmate în scris sau livrarea a fost efectuată şi factură a fost emisă.

(3) În cazul erorilor de preţuri sau al detaliilor incomplete a produselor, S.C. Brico Online Shop S.R.L. îşi rezervă dreptul de corectură. Într-o asemenea situaţie S.C. Brico Online Shop S.R.L. o să informeze imediat clientul despre corectură efectuată. Clientul poate confirmă comandă sau poate să se retragă din contract.


Art. 2 - LIVRARE

(1) Livrarea este asigurată de către firma de curierat rapid GLS Curier, costul transportului fiind de 18 lei în orice localitate din România. S.C. Brico Online Shop S.R.L. se străduie să livreze marfă comandată în termen de 72 de ore (excluzând comenzile efectuate în weekend). Marfa este trimisă la adresa de livrare comunicată de către client.

(2) Toate preţurile de pe siteului nostru includ T.V.A. şi nu includ costuri de transport.

(3) Produsele comandate vor fi verificate de către client imediat când o primeşte. El va verifică în primul rând ca ambalajul să fie în stare intactă. În cazul eventualelor deformări ale ambalajului, clientul este rugat să transmită o sesizare scrisă firmei de transport, pentru a se întocmi un proces verbal şi să notifice comerciantul în vederea schimbării produsului.

(4) Specificaţiile în legătură cu timpul de livrare sunt fără obligaţii. Cu excepţia că au fost confirmate dinainte în scris.

(5) Orice fel de compensaţii pentru reziliere sau întârziere a livrării către firma S.C. Brico Online Shop S.R.L. sunt excluse.

(6) Livrarea produselor de pe site care nu se află pe stoc poate dura între 8 - 20 zile.

(7) Nu există comandă minimă.

(8) Ofertele de pe site sunt valabile în limita stocului disponibil.

Art. 3 - DREPT DE REZILIERE A CONTRACTULUI

(1) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. Această diminuare a valorii nu trebuie să fie descurajantă, consumatorul poate să-şi exercite dreptul de retragere. Totodată, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care comerciantul a omis să-l informeze despre dreptul de retragere.

(2) Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului (conform OUG34/2014), rămânând în sarcina consumatorului să achite doar transportul la returnare (art 59²(2)).

(3) În cazul în care produsul returnat nu a fost conform (ex.: specificatiile tehnice din site difera de cele ale produsului, produsul a ajuns deteriorat la client, in urma transportului), S.C. Brico Online Shop S.R.L. va restitui consumatorului contravaloarea produsului şi a transportului dus-întors.

(4) În cazul în care produsul a fost returnat conform dreptului legal de returnare în 14 zile, pe motiv ca nu este dorit de client din orice alt motiv decat cele de la pct. (3), S.C. Brico Online Shop S.R.L. va restitui consumatorului doar contravaluarea produsului.

(5) În cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator, comerciantul are obligaţia să ramburseze sumele plătite de consumator fără a-i solicită acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la dată denunţării contractului de către consumator.

(6) În cazul rezilieri contractului de către client S.C. Brico Online Shop S.R.L. returnează valoarea mărfii deja achitată.

(7) Va rugăm să NU returnaţi produsele în sistem RAMBURS.

Art. 4 - GARANTIE SI COMPENSATII

(1) Excluderea garanţiei o reprezintă următoarele cazuri:

-marfă prezintă urme de utilizare inadecvată;

-nu au fost respectate condiţiile de utilizare menţionate în manualul de utilizare;

-produsul a fost utilizat la alţi parametri sau în alte condiţii decât cele indicate de producător;

-produsul a fost utilizat în legătură cu accesorii sau aparatură nepotrivită

(2) Clientul are dreptul la garanţie în cazul deteriorării produsului datorită transportului, doar în caz că a procedat cum este scris în punct 2 Art. 3.

(3) Termenul de garanţie pentru produse noi este de 24 luni fără drept de prelungire.

(4) Defecţiunea care apare se dovedeşte a fi din cauza unei defecţiuni de material sau producţie. Doar clientul are drept la garanţie şi el nu poate fi transmis.

(5) În caz de garanţie va rugăm să ne contactaţi. Noi o să va comunicăm detalii despre returnarea produsului. Produsul trebuie returnat cu copia documentelor primite.

(6) Alte drepturi decât cele menţionate se exclud.

Art. 5 – TERMENI SI CONDITII DE PLATA

(1) Avans: 

În cazul în care marfa este manufacturată special pentru client această va fi achitată integral (100%). 

Dacă clientul a achitat 30%(inclusiv TVA), din valoarea unui produs, sau a mai multor produse şi nu mai este de acord că în momentul primirii respectivului produs /(sau) produse să achite restul sumei până la 100%(inclusiv TVA), procentul de 30% este considerat avans, astfel încât clientul pierde dreptul de recuperare a acestui avans.

(2) Plata ramburs 

În caz că doriţi livrarea cu plata ramburs, plătiţi costul acestui serviciu direct către fima de transport în momentul ridicării mărfii. 

NOTĂ! Dacă aţi achitat avansul de 30% pentru un produs sau produse a căror valoare depăşesc suma totală de 1000 RON (inclusiv TVA), restul sumei poate fi achitat şi cu plata ramburs.

(3) Factură

Pentru toate sumele încasate de la clienţi, S.C. Brico Online Shop S.R.L., emite factură fiscală conform legislaţiei în viguare.

 Art. 6 – REZERVAREA DREPTULUI DE PROPRIETATE

(1) Până la achitarea totală a sumei facturată, marfă livrată rămâne în proprietatea firmei S.C. Brico Online Shop S.R.L. 

(2) Clientul nu are dreptul de înstrainare a mărfii până la achitarea totală a sumei facturate de către S.C. Brico Online Shop S.R.L.

Art. 7 - DREPT

(1) În situaţia apariţiilor unor litigii, instanţa competenţă este cea unde are sediu S.C. Brico Online Shop S.R.L. 

Art. 8 - POLITICA DE RETUR

Ai dreptul la 30 de zile termen pentru retur (perioada reprezinta termenul maxim pana la care produsul trebuie sa ajunga la sediul PracticBazar.ro)

Posibilitatea de a returna produsul in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, prevazute in OUG 34/2014. Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata la urmatorul link http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru a returna un produs va rugam sa:

1. Trimiteti un mail la [email protected] in care ne specificat ca doriti returnarea completa sau in partea a comenzii dupa care dvs, veti primi instructiunile de returnare (aceleasi ca cele de mai jos)

2. Cererea de retur este inregistrata odata cu primirea din partea echipei practicbazar.ro, a unui email cu instructiunile de retur. 

Conditii generale de returnare:

  1. Coletul se vă trimite de dvs. DOAR prin curier la adresa: Bd. Gloriei nr 8A, Sector 1 - Bucureșt

  2. Cutia/ambalajul initial al produsului va fi protejat prin impachetarea intr-un ambalaj distinct

  3. Pe produsul sau cutia/ambalajul acestuia nu vor fi lipite formulare de retur, AWB-uri, alte documente/ obiecte care ar putea sa deterioreze starea produsului returnat

  4. Taxa de transport pentru returnarea produselor va fi suportata exclusiv de client

  5. Retururile facute prin Posta Romana nu vor fi acceptate

  6. PracticBazar.ro, va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data primirii produsului de la dvs. În contul IBAN specificat de client în emailul cu cererea de retur.

  7. In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosire/uzura sau dacă ambalajul produsului nu a fost impachetat într-un ambalaj distinct, se va aplica o taxa de diminuare a valorii produsului. Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului și vă fi acceptata de client deoarece produsul nu vă mai putea fi vandut că unul nou din moment ce ambalajul este deteriorat si/sau produsul prezinta urme de uzura.

  8. Suma restituita este constituita din valoarea produselor din momentul achizitiei

  9. Returnarea produsului se va face in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite

  10. Produsul/produsele returnate trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului

Adresa la care se returneaza produsele doar prin curier rapid: Bd. Gloriei nr 8A, Sector 1 - Bucuresti

Art. 9 – CONFIDENTIALITATEA DATELOR

S.C. Brico Online Shop S.R.L. garantează că o să trateze cu confidenţialitate toate datele dvs. personale, comunicate în legătură cu comandă.

Art. 10 – FORTA MAJORA

(1) Orice împrejurare independenţa de voinţă păţilor contractuale, intervenită după dată încheierii contractului şi care împiedică executarea acestuia este considerat că forţă majoră şi exonoreaza de răspundere partea care o invocă. Sunt considerate că forţă majoră, în sensul acestei clauze, împrejurări că: război, revoluţie, calamităţi. Partea care invocă forţă majoră, trebuie să anunţe celeilalte părţi în termen de 14 zile de la dată apariţie respectivului caz de forţă majoră. După încetarea cazului de forţă majoră, partea care l-a invocat, îşi va relua obligaţiile contractuale în termem de cel mult 3 zile lucrătoare şi va anunţă cealalată parte. Dacă nu procedează la anunţarea, în termenele prevăzute mai sus, a începerii şi încetării cazului de forţă majoră, partea care îl invocă , va suportă toate daunele provocate celeilalte părţi, prin neanuntarea în termen.

Art. 11 – CESIONAREA CONTRACTULUI

(1) Nici una din părţile prezentului contract nu va cesiona drepturile şi obligaţiile sale rezultate din acest contract, unei terţe persoane, fără acordul în scris al celeilalte părţi. Acordul scris trebuie comunicat cedatului, în maximum 3 zile de la dată la care cedentul a cerut cedatului consimţământul. În cazul în care nu răspunde în termenul mai sus menţionat, se consideră că cedatul nu consimte cesiunea contractului.

Art. 12 - TERITORIU

(1) Prezentul contract este nelimitat în spaţiu.

Art. 13 – CLAUZE FINALE

(1) În caz că unele din aceste condiţii şi termeni nu se aplică - indiferent de motiv - restul rămân valabile şi neatinse.

(2) Părţile vor încerca soluţionarea pe cale amiabilă a litigiilor de orice fel, legate de încheierea, executarea şi încetarea prezentului contract, iar în caz de nesoluţionare pe cale amiabilă, se va alege competenţă teritorială a instanţelor din Bucureşti.